YOLCU DENEYİMLERİNİ "AKILLI SEYAHAT" İLE FARKLI BİR BOYUTA TAŞIMAYI AMAÇLIYOR
Turizm sektöründe teknolojiye yaptığı yatırımlarla dikkat çeken Bilet Dükkanı’nın sanatçı Emrah ile gerçekleştirdiği lansman büyük ilgi topladı. 30 yıldır turizm sektöründe faaliyet gösteren Bilet Dükkanı, reklam lansmanıyla birlikte bilgi ve deneyimlerini son tüketicilere de sunmaya başladı.
GoArt Metaverse evrenine katılan Bilet Dükkanı turizm sektörünü Web 3.0 dünyasına taşıma misyonuyla gerçek dünyayla etkileşimli oyunlaştırma faaliyetlerine odaklanıyor.
Bilet Dükkanı “Akıllı Seyahat” Mottosuyla Yenilikçi Bir Seyahat Deneyimi Sunmayı Amaçlıyor
Bilet Dükkanı, seyahat severlere sunduğu yenilikçi seyahat deneyimleriyle 2023'e hız kesmeden devam ediyor. Sektördeki 30 yıllık deneyimi ve teknolojiye olan hakimiyetiyle, müşterilerine en iyi hizmeti sunmayı hedefleyen Bilet Dükkanı, yolcu deneyimlerini “akıllı seyahat” kavramı ile farklı bir boyuta taşımayı amaçlıyor.
Bilet Dükkanı için akıllı seyahat kavramı avantajlı fiyatları ve konforu merkezine alan bütüncül bir deneyimden oluşuyor. Kullanıcı dostu bir arayüze sahip seyahat portalı ile tüketiciler işlemlerini saniyeler içinde basit bir şekilde gerçekleştirirken; birbirinden çeşitli ve herkesin kendine uygun bir seçenek bulabileceği cazip indirimler ve özel kampanyalarla sunduğu avantajlı fiyatlar seyahat deneyimlerini herkes için daha keyifli hale getiriyor.
Web 3.0 Dünyasına Adım Atıyor
Turizm sektöründe teknolojiye yön veren markalardan biri olan Bilet Dükkanı, Türkiye’nin en büyük metaverse platformlarından biri olan GoArt Metaverse’te portalını açarak Web 3.0 dünyasına adım atan ilk ve tek turizm firması oluyor.
Bilet Dükkanı metaverse deneyimini gerçek hayat ile bağlantılı ve fayda sağlayan bir şekilde kullanıcılarına sunmayı hedefliyor. Bilet Dükkanı, kullanıcılarının metaverse dünyasındaki oyunlaştırma senaryolarıyla puan toplayarak gerçek dünyada uçak bileti, otel, transfer ve araç kiralama gibi hizmetlerden avantajlı olarak faydalanmasını sağlayacak. Ayrıca NFT entegrasyonlarıyla da Web 3.0 bağlantılı sadakat programının adımlarını da atacak. Metaverse lansmanı yaz ayında büyük açılış ile gerçekleştirilecek.
Bilet Dükkanı’nın 2023 hedefleri hakkında bilgi veren Genel Müdür Yardımcısı Kadir Tanrısever: “2023'te ana hedefimiz, kullanıcılara benzersiz bir seyahat planlama deneyimi sunmak için yeni teknolojik deneyimler geliştirmek. Bu hedefe odaklanmış ve her gün büyüyen yapısıyla 50’yi aşkın yazılımcı ekibimiz bulunmakta.. Uzun yıllardır edindiğimiz turizm ve yazılım deneyimlerimizi son kullanıcılarla paylaşmanın heyecanını yaşıyoruz ve gördüğümüz ilgi bizi daha çok motive ediyor." dedi.
Amerika, Almanya ve Türkiye'de toplam 7 ofisi bulunan Bilet Dükkanı yakın zamanda yurt dışı ofislerinin yatırımlarına başlayarak Amerika’da IATA onayını tamamladı, Almanya’da da yakın zaman bitirmeyi hedefliyor. Emin adımlarla global bir şirket olmaya doğru ilerleyen markanın kullanıcılarına sunduğu kampanyalar da büyük avantajlar sağlıyor.
FACEBOOK YORUMLAR