TURQUALITY'NİN HEDEFİNDE "MARKA STRATEJİSİ" YER ALIYOR

Ülkemizin devlet destekli ilk marka programı olan Turquality, bir teşvik programından öte, işletmeler için “değer” oluşturan bir iş modelidir. Türk markalarının dünyaya açılmasına rehberlik eden Turquality iş modelinde; stratejik planlama, insan kaynakları yönetimi, performans yönetimi, bütçe yönetimi, marka yönetimi, satış-pazarlama yönetimi, bilişim yönetimi, risk yönetimi, tedarik zinciri yönetimi gibi tüm konular ele alınır.

 TURQUALITY'NİN HEDEFİNDE "MARKA STRATEJİSİ" YER ALIYOR
18 Temmuz 2023 - 13:48
Turquality yöneticisinin hedefinde markalaşma stratejisinin yer aldığının altını çizen Progroup Uluslararası Danışmanlık Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Salim Çam, şunları söyledi:
“Turquality yöneticisi kavramına girmeden, Turquality yönetiminin kavramsal tasarımını
yapmamız faydalı olacaktır. Turquality yönetimi, markalaşmış veya marka potansiyeli olan
şirketlerin, verdikleri vaadi gerçekleştirmek, güven oluşturmak ve değer oluşturmak için başta insanlar olmak üzere beşeri-bilgi, teknik-teknolojik parasal kaynakları ve zamanı birbiriyle uyumlu bir şekilde, verimli ve etkin kullanabilecek; planlama-uygulama-kontrol etme- düzeltme süreçlerinin toplamıdır. Turquality yöneticisi ise, şirketin faaliyette bulunduğu yakın çevre ve genel koşullarını analiz ederek, şirketin markalaşma amaçlarına ulaştırmak için şirket marka stratejine katkıda bulunan ve bu stratejiye göre oluşmuş organizasyona göre seçilmiş beşeri-bilgi ve teknik-teknolojik kaynakları planlayan, organize ve koordine eden, takip ve kontrol eden marka elçisidir.” dedi.

Turquality yönetim süreci hakkında bilgiler veren Progroup Başkanı Dr. Salim Çam,
planlama, organizasyon, koordinasyon, takip ve kontrolün Turquality Yönetim Sürecinin
işlevleri olduğunu belirtti.

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum