TAMAMI YAPAY ZEKÂ İLE HAZIRLANAN REKLAM FİLMİ YAYINDA

Ballı susamlı leblebiden cheddar peyniri soslu kajuya, hot paprika soslu mısırdan wasabi ve soya soslu yer fıstığına kadar sektörünün yenilikçi ve eğlenceli lezzetlerini sunan LİST Flavours, reklam filmiyle bir ilke imza attı. LİST Flavours’ın yılbaşı iletişiminin bir parçası olarak sosyal medya ve dijital mecralarda yayınlanacak reklam filminin tamamı, yapay zekâ ile hazırlandı.

TAMAMI YAPAY ZEKÂ İLE HAZIRLANAN REKLAM FİLMİ YAYINDA
09 Aralık 2024 - 17:04

Dünyanın birbirinden farklı soslarını kaliteli kuruyemişlerle bir araya getirerek gençlerin favori lezzetlerine imza atan LİST Flavours, tamamı yapay zekâ ile hazırlanan reklam filmiyle bir ilke imza attı. Markanın, yılbaşı iletişiminin parçası olarak hazırlanan reklam filmi, sosyal medya platformları ve dijital ekranlarda yayınlanacak.

Hazırlık süreci Bark Creative Studio tarafından yürütülen ve görsel dünyasının yanı sıra jingle’ı da yapay zekâ tarafından üretilen LİST Flavours reklam filminde ChatGPT’nin yanı sıra görsel oluşturmada Midjourney, video oluşturmada Runway ve jingle oluşturmada Suno platformları kullanıldı.

Ortamları, karakterleri ve renkleri senaryo aşamasında insan zekâsı ile belirlenen reklamda, devamlılığı olan bir akış ve senaryo ile “Hayatı eğlenceli yaşa!” mottosuna sahip olan markanın enerjik, havalı, deli dolu ve yeniliğe açık hedef kitlesinin, gerçek dünya ve mekânlarının yansıtılması hedeflendi.

Markanın yılbaşı iletişiminin başlangıç noktası olarak 2 Aralık’ta LİST Nuts YouTube kanalında yayınlanan List Flavours reklamı, önümüzdeki günlerde sosyal medya platformlarında ve dijital açıkhava mecralarında da yayına girecek.

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum