SIGN İSTANBUL'A 25. YILINDA ZİYARETÇİ AKIN ETTİ
Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı dünyasının çeyrek asırlık buluşması SIGN İstanbul, bu yıl uluslararası ziyaretçi sayısında yüzde 37, toplamda ise yüzde 17 oranında artışla noktalandı.
27 Kasım 2024 - 16:12
Fuar Direktörü Seda Bozkurt, “Uluslararası ziyaretçisayısındaki çarpıcı artış oranı, fuarımızın yurt içi ve yurt dışından tüm sektörprofesyonelleri için vazgeçilmez bir platform olduğunu açıkça gösteriyor. Özellikleçok sayıda farklı ülkeden fuarı ziyaret eden profesyonellerin ilgisi, SIGN İstanbul’un global düzeydeki önemini de bir kez daha ortaya koydu. Ziyaretçilerimiz, tümihtiyaçlarına karşılık bulabilecekleri, sektörün önde gelen tüm markalarının tek çatıaltında olduğu fuarda, erişebildikleri ürün çeşitliliğinden son derece memnunolduklarını ifade etti. Katılımcılarımız da kendilerine farklı pazarlarda yeni ticaret
kanalları açtıklarını ve SIGN İstanbul’da çok sayıda iş anlaşması yaptıklarını
belirttiler. Henüz fuar bitmeden 2025 buluşması için yerlerini ayırtan pek çok firma
oldu. Bu başarı, hepimiz için büyük bir gurur kaynağı.” dedi.
Bozkurt; “SIGN İstanbul ve PROMOGIFT İstanbul birlikteliğinin yarattığı
verimlilik her geçen yıl artıyor”
SIGN İstanbul’un yanı sıra PROMOGIFT İstanbul’un da hem uluslararası hem de toplam
ziyaretçi sayılarında dikkat çekici bir yükseliş trendini ortaya koyduğunu belirten Bozkurt,
“PROMOGIFT İstanbul uluslararası ziyaretçide yüzde 67, toplamda ise yüzdre 36’lık bir
artışa imza attı. Bu durum, sayısal artışın ötesinde bir anlam taşıyor. Yurt dışından gelen
profesyonellerin, dijital baskıdan endüstriyel reklama ve promosyon ürünlerine kadar
geniş bir ürün yelpazesine tek çatı altında erişebiliyor olması, her iki fuarın da ticari ve
sektörel değerini artıran en önemli unsurlardan biri. Bunu her iki fuarın ziyaretçi artış
trendinde ve katılımcılarımızdan aldığımız geri bildirimlerde de net bir şekilde
görebiliyoruz. Ortaya çıkan sinerjinin her iki fuarın geleceğine dair bizi
heyecanlandırdığını rahatlıkla söyleyebilirim.” diye konuştu.
Geleceğe ilham veren yeni teknolojiler, fuarın odak noktası oldu
Endüstriyel reklam ve dijital baskıya dair tüm yenilikleri çatısı altında buluşturan SIGN
İstanbul’da tekstilden ahşaba, camdan mukavvaya, plastikten metale kadar yuvarlak
yüzeyler de dahil neredeyse her tür malzeme üzerine istenilen tüm tasarımları kusursuzca
basabilen teknolojiler, daha hızlı, daha ekonomik ve daha kaliteli geniş ebat baskı
yapabilen dijital baskı makineleri, devasa boyutta LED ekranlar, neon teknolojiler ve yeni
nesil görüntü sistemleri dikkat çekti.
Fuarda ayrıca, başta folyolar ve yeni nesil boyalar olmak üzere sektörün ihtiyacı olan tüm baskı malzemeleri, araç kaplama uygulamaları ve görsel tanıtım ürünleri de ziyaretçilerle buluştu.
Informa Markets tarafından düzenlenen SIGN İstanbul, 2-5 Ekim 2025 tarihlerinde Tüyap
Fuar ve Kongre Merkezi’nde 26. kez kapılarını açacak. Organizasyon hakkında detaylı
bilgi almak ve katılımcı olarak yer almak isteyenler, www.signistanbul.com adresini
ziyaret edebilirler.
kanalları açtıklarını ve SIGN İstanbul’da çok sayıda iş anlaşması yaptıklarını
belirttiler. Henüz fuar bitmeden 2025 buluşması için yerlerini ayırtan pek çok firma
oldu. Bu başarı, hepimiz için büyük bir gurur kaynağı.” dedi.
Bozkurt; “SIGN İstanbul ve PROMOGIFT İstanbul birlikteliğinin yarattığı
verimlilik her geçen yıl artıyor”
SIGN İstanbul’un yanı sıra PROMOGIFT İstanbul’un da hem uluslararası hem de toplam
ziyaretçi sayılarında dikkat çekici bir yükseliş trendini ortaya koyduğunu belirten Bozkurt,
“PROMOGIFT İstanbul uluslararası ziyaretçide yüzde 67, toplamda ise yüzdre 36’lık bir
artışa imza attı. Bu durum, sayısal artışın ötesinde bir anlam taşıyor. Yurt dışından gelen
profesyonellerin, dijital baskıdan endüstriyel reklama ve promosyon ürünlerine kadar
geniş bir ürün yelpazesine tek çatı altında erişebiliyor olması, her iki fuarın da ticari ve
sektörel değerini artıran en önemli unsurlardan biri. Bunu her iki fuarın ziyaretçi artış
trendinde ve katılımcılarımızdan aldığımız geri bildirimlerde de net bir şekilde
görebiliyoruz. Ortaya çıkan sinerjinin her iki fuarın geleceğine dair bizi
heyecanlandırdığını rahatlıkla söyleyebilirim.” diye konuştu.
Geleceğe ilham veren yeni teknolojiler, fuarın odak noktası oldu
Endüstriyel reklam ve dijital baskıya dair tüm yenilikleri çatısı altında buluşturan SIGN
İstanbul’da tekstilden ahşaba, camdan mukavvaya, plastikten metale kadar yuvarlak
yüzeyler de dahil neredeyse her tür malzeme üzerine istenilen tüm tasarımları kusursuzca
basabilen teknolojiler, daha hızlı, daha ekonomik ve daha kaliteli geniş ebat baskı
yapabilen dijital baskı makineleri, devasa boyutta LED ekranlar, neon teknolojiler ve yeni
nesil görüntü sistemleri dikkat çekti.
Fuarda ayrıca, başta folyolar ve yeni nesil boyalar olmak üzere sektörün ihtiyacı olan tüm baskı malzemeleri, araç kaplama uygulamaları ve görsel tanıtım ürünleri de ziyaretçilerle buluştu.
Informa Markets tarafından düzenlenen SIGN İstanbul, 2-5 Ekim 2025 tarihlerinde Tüyap
Fuar ve Kongre Merkezi’nde 26. kez kapılarını açacak. Organizasyon hakkında detaylı
bilgi almak ve katılımcı olarak yer almak isteyenler, www.signistanbul.com adresini
ziyaret edebilirler.
FACEBOOK YORUMLAR