SELEN KOZMETİK'İN YENİ YÖNETİCİSİ MEHMET SAMİ YENİLMEZ
Selen Kozmetik A.Ş. Yönetim Kurulu Üyelerinden Murat Sami Yenilmez; SELEN KOZMETİK A.Ş.’nin CFO & CVO (Chief Value Officer) görevine atandı.
22 yılı aşkın kariyerinin yarısından fazlasını reklam ve medya sektörüne ayıran Murat Sami Yenilmez, Initiative Media ve Starcom MediaVest Group (SMG)'de CFO olarak görev yaptı. Türkiye'de Medya, reklamcılık, prodüksiyon, finans ve operasyon gibi fonksiyonlarda yakın işbirliği içinde çalışmış ve aynı zamanda VivaKi Türkiye’nin yapılanmasında Publicis Grup’ta kilit rol oynadı.
2015’de programatik pazarlama hizmeti sağlayıcısı olarak başlattığı ve hali hazırda kurucusu olduğu Opt.d.com Dijital Pazarlama ve Teknoloji Ajansı’nın Mar-tech vizyonunu güçlendirmeyi ve sağlıklı büyümeyi hedefleyerek ajansın dijital dönüşüm yolculuğuna destek veriyor.
Odak noktasını teknolojiden ve dijital dönüşümden ayırmayan Murat Sami Yenilmez, Sanayi Bakanlığı onaylı yerinde Ar-Ge Yazılım Geliştirme Ekibine liderlik ederek Opt.d.com'u bir teknoloji ölçeğine dönüştürdü.
Dahil olduğu markaların dijital dönüşüm yolculuğuna liderlik eden Murat Sami Yenilmez, profesyonel kariyerinin yanı sıra girişimci kimliği ile Game-Fi çözümleriyle de ilgilenmektedir. 2021'de, merkezi olmayan finans (DeFi) ve değiştirilemez token’ları (NFT'ler) blockchain tabanlı çevrimiçi oyunlarla birleştirerek dünya çapında umut vadeden bir iş modeli oluşturmak için Mythaverse'i kurdu.
İstanbul Teknik Üniversitesi, mühendislik mezunu olan Murat Sami Yenilmez, 1999 yılında İstanbul Üniversitesi İşletme Yönetimi Yüksek Lisansı’nı tamamlamıştır. Dijital ajans ekositeminde köklü bir geçmişe sahip olan, Mar-tech vizyonunu Ar-Ge kültürüne başarıyla entegre eden ve sektörde birçok profesyonel yetişmesinde emeği olan Yenilmez, Selen Kozmetik A.Ş.’deki yeni görevinde vizyoner stratejiler geliştirmeye devam edecek.
URBAN Care:
Kozmetik sektöründe yenilikçi kişisel bakım ürünlerini Türk tüketicisiyle buluşturan Selen Kozmetik’in bünyesinde 2013 yılından bu yana yer alan URBAN Care, kişisel bakımına özen gösteren şehirli kadının yoğun yaşam içerisinde kullanabileceği pratik ve etkili, doğaya, hayvana saygılı ürünler sunan, vegan bir saç bakım markasıdır.
Başta Watsons, Gratis, Rossmann, Eve, Cosmetica gibi zincirler olmak üzere Migros, Carrefour gibi Ulusal marketler, Trendyol, Hepsiburada, Amazon gibi e ticaret satış noktaları, Getir, İste Gelsin gibi hızlı market kanalları ve kozmetik ürün satan perakende satış noktalarında tüketicilerle buluşan URBAN Care, yılın en iyi şampuanı, yılın en iyi ürünü gibi tüketici oylamalarıyla belirlenen birçok kategoride ödüle layık görüldü.
15’e yakın ülkeye ihracatı bulunan markanın, E- ticaret kanalında çok önemli bir satış noktası
FACEBOOK YORUMLAR