PROMOSYON ÜRÜNLERİ PROMOGIFT FUARINDA GÖRÜCÜYE ÇIKIYOR
PROMASİAD’ın (Promosyon ve Matbaa Sanayici İş İnsanları Derneği) destekleriyle Informa Markets tarafından düzenlenen PROMOGIFT İstanbul, 31 Ekim – 03 Kasım tarihlerinde Tüyap Beylikdüzü’nde gerçekleşecek. Türkiye’deki pazar büyüklüğü 300 milyar TL’yi bulan sektöre dair en son yeniliklerin vitrine çıkacağı fuarda; “Kurumsal Tanıtım Ürünleri”, “Promosyon Baskı Sistemleri”, “Kurumsal Tekstil Ürünleri”, “Hediyelik Eşya Ürünleri”, “Kırtasiye & Ofis Aksesuarları”, “Teknoloji & Elektronik Eşya”, “Matbaa Ürünleri” ve “Geri Dönüşüm Ürünleri” bir arada sergilenecek. 1 milyar dolar ihracat hedefleyen Türkiye Promosyon Sektörü’ne önemli bir satış katkısı sağlayacak olan PROMOGIFT İstanbul 2024’e 100’ün üzerinde firma katılırken, fuarı yurt içi ve yurt dışından 6 bini aşkın alıcı ziyaret edecek.
18 Ekim 2024 - 15:49
PROMOGIFT İstanbul’da kişiselleştirilmiş promosyon ürünlerinin ön plana çıkacağını belirten PROMASİAD Başkanı Ömer Karatemiz, “Promosyon ürünlerinin etki sahası giderek genişlerken, trendleri yakından takip eden üyelerimiz de inovasyon ve Ar-Ge odaklı yeni nesil kişiselleştirilmiş ürünlere ağırlık veriyorlar. Özellikle kişisel teknolojik ürünler, müşterilerden yoğun ilgi görüyor. Üretici kimliğindeki firmalarımız, tüketicilerin günlük hayattaki ihtiyaçlarına yönelik yaşamı kolaylaştıran ürünlerle, dünyanın pek çok ülkesine ihracat yapıyor. Bu yılki fuara bir önceki buluşmamıza göre yaklaşık 3 katı bir başvuru var.
Ortadoğu ve Körfez, Avrupa, Kuzey Afrika ve Türki Cumhuriyetlerden ziyaretçilerin katılım oranının artmasını bekliyoruz. Çünkü PROMOGIFT İstanbul, sektörümüzün oyun kurucularını buluşturan ve uluslararası satış bağlantılarının artmasını destekleyen güçlü bir platform. Firma profillerimizin genel olarak üretici kimlikli olması da bizi diğer fuarlardan ayıran önemli bir nitelik” dedi.
Ortadoğu ve Körfez, Avrupa, Kuzey Afrika ve Türki Cumhuriyetlerden ziyaretçilerin katılım oranının artmasını bekliyoruz. Çünkü PROMOGIFT İstanbul, sektörümüzün oyun kurucularını buluşturan ve uluslararası satış bağlantılarının artmasını destekleyen güçlü bir platform. Firma profillerimizin genel olarak üretici kimlikli olması da bizi diğer fuarlardan ayıran önemli bir nitelik” dedi.
FACEBOOK YORUMLAR