PROMOGIFT İSTANBUL İLK KEZ AYRI BİR FUAR OLARAK DÜZENLENDİ
Promosyon sektörünün bütün paydaşlarını uluslararası ölçekli bir fuar altında buluşturma hedefiyle yola çıkan PROMOGIFT İstanbul’u, dört gün boyunca 5.031 profesyonel takip etti. Toplam ziyaretçi sayısını yüzde 46 arttırmayıÇ başaran fuarın, katılımcı ve ziyaretçileri, PROMOGIFT İstanbul 2023’ten oldukça memnun ayrıldı. Promosyon sektörünün Tüyap Beylikdüzü’ndeki sonraki buluşması 31 Ekim – 03 Kasım 2024 tarihlerinde olacak.
18 Ekim 2023 - 13:29
Promosyon sektörünün yerli firmaları, yurt içi ve yurt dışında yeni ticaret ve satış kanalları
açarak, milyarlarca dolarlık büyüklüğe sahip promosyon pazarından daha fazla pay almak
üzere, bu yıl ilk kez ayrı bir fuar olarak kapılarını açan PROMOGIFT İstanbul’da buluştu.
Türkiye’nin yanı sıra onlarca farklı ülkeden de doğrudan satın almacıları ağırlayan fuara
en çok yabancı ziyaretçi sırasıyla Gürcistan, Bulgaristan, KKTC, Afganistan, İspanya,
İtalya, Libya, Almanya, Arnavutluk ve Irak’tan geldi.
Çoğunluğu yerli üretici 100’ün üzerinde markanın katıldığı fuarda; “Kurumsal Tanıtım
Ürünleri”, “Promosyon Baskı Sistemleri”, “Kurumsal Tekstil Ürünleri”, “Hediyelik
Eşyalar”, “Kırtasiye; Ofis Aksesuarları”, “Teknoloji Elektronik Eşya”, “Matbaa
Ürünleri” ve “Geri Dönüşümlü Ürünler” ana kategorilerinde binlerce yeni ürün bir arada
sergilendi.
Karatemiz; “PROMOGIFT İstanbul 2023, promosyon sektörünün ticaret ufkunu genişletti”
Tarsus Türkiye ile birlikte bu yıl ilkini gerçekleştirdikleri PROMOGIFT İstanbul 2023’ün
kendisinden bekleneni fazlasıyla verdiğini söyleyen PROMASİAD Yönetim Kurulu
Başkanı Ömer Karatemiz, “Aralarında dernek üyelerimizin de olduğu katılımcı firmalar,
dört gün boyunca 5 binin üzerinde iş insanıyla bir araya geldi. Fuara yurt dışından
doğrudan satın almacı konumunda 364 ziyaretçi geldi. Önemli ticaret anlaşmaları ve satın
almalar yapıldı. Sektör olarak 1 milyar dolarlık ihracat hedefimiz bulunuyor. PROMOGIFT İstanbul 2023, bu hedefe ulaşmada önemli bir basamak oldu” dedi.
Ayrı bir fuar olarak düzenlendiği ilk yılda, katılımcı ve ziyaretçilerini memnun etmeyi
başaran PROMOGIFT İstanbul’un sonraki buluşması, 31 Ekim – 03 Kasım 2024
tarihlerinde yine Uluslararası Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı Teknolojileri Fuarı
SIGN İstanbul ile birlikte Tüyap Beylikdüzü’nde gerçekleştirilecek.
açarak, milyarlarca dolarlık büyüklüğe sahip promosyon pazarından daha fazla pay almak
üzere, bu yıl ilk kez ayrı bir fuar olarak kapılarını açan PROMOGIFT İstanbul’da buluştu.
Türkiye’nin yanı sıra onlarca farklı ülkeden de doğrudan satın almacıları ağırlayan fuara
en çok yabancı ziyaretçi sırasıyla Gürcistan, Bulgaristan, KKTC, Afganistan, İspanya,
İtalya, Libya, Almanya, Arnavutluk ve Irak’tan geldi.
Çoğunluğu yerli üretici 100’ün üzerinde markanın katıldığı fuarda; “Kurumsal Tanıtım
Ürünleri”, “Promosyon Baskı Sistemleri”, “Kurumsal Tekstil Ürünleri”, “Hediyelik
Eşyalar”, “Kırtasiye; Ofis Aksesuarları”, “Teknoloji Elektronik Eşya”, “Matbaa
Ürünleri” ve “Geri Dönüşümlü Ürünler” ana kategorilerinde binlerce yeni ürün bir arada
sergilendi.
Karatemiz; “PROMOGIFT İstanbul 2023, promosyon sektörünün ticaret ufkunu genişletti”
Tarsus Türkiye ile birlikte bu yıl ilkini gerçekleştirdikleri PROMOGIFT İstanbul 2023’ün
kendisinden bekleneni fazlasıyla verdiğini söyleyen PROMASİAD Yönetim Kurulu
Başkanı Ömer Karatemiz, “Aralarında dernek üyelerimizin de olduğu katılımcı firmalar,
dört gün boyunca 5 binin üzerinde iş insanıyla bir araya geldi. Fuara yurt dışından
doğrudan satın almacı konumunda 364 ziyaretçi geldi. Önemli ticaret anlaşmaları ve satın
almalar yapıldı. Sektör olarak 1 milyar dolarlık ihracat hedefimiz bulunuyor. PROMOGIFT İstanbul 2023, bu hedefe ulaşmada önemli bir basamak oldu” dedi.
Ayrı bir fuar olarak düzenlendiği ilk yılda, katılımcı ve ziyaretçilerini memnun etmeyi
başaran PROMOGIFT İstanbul’un sonraki buluşması, 31 Ekim – 03 Kasım 2024
tarihlerinde yine Uluslararası Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı Teknolojileri Fuarı
SIGN İstanbul ile birlikte Tüyap Beylikdüzü’nde gerçekleştirilecek.
FACEBOOK YORUMLAR