ÖĞRENCİ PROJELERİNE "Bİ-FİKİR KAP"TAN 6. KEZ ÖDÜL
Anadolu Grubu’nun inovasyon platformu Bi-Fikir kapsamında,üniversite öğrencilerinin yenilikçi projelerini hayata geçiren Bi-Fikir KAP’ın6. yılında kazananlar belli oldu. Finale yükselen 10 proje arasından MigrosAkıllı Şef birinci, AGCharge ikinci, Enature ise üçüncü oldu. Başarılı projeler alanına göre Anadolu Grubuşirketlerinde uygulamaya alınma fırsatı elde etti.
10 Eylül 2024 - 18:16 - Güncelleme: 10 Eylül 2024 - 18:47
Anadolu Grubu’nun, üniversite öğrencilerinin yenilikçi veyaratıcı fikirlerini hayata geçirme hedefiyle düzenlediği Bi-Fikir KAP (KariyeriniAnadolu Grubu’nda Planla), bu yıl 6. kez düzenlendi. Anadolu Grubu’nuninovasyon programı Bi-Fikir kapsamında, üniversite öğrencilerinin projeye dahiledilmesiyle hayata geçirilen Bi-Fikir KAP’ın 6. final etkinliği Anadolu GrubuGenel Merkezi’nde gerçekleştirildi.
Etkinliğe, Anadolu Grubu üst yönetimi, üniversiteöğrencileri ve mentorlar katıldı. Etkinlikte, yarı finali başarıylatamamlayarak finale kalan 10 projenin sunumu yapıldı. Bu yılın birincisi Migrosile eşleştirilen Akıllı şef, ikincisi Anadolu Isuzu ile eşleştirilen AGCharge,üçüncüsü Anadolu Efes ve Migros ile eşleştirilen Enature oldu. Birinci 60 bin TL,ikinci 40 bin TL ve üçüncü 30 bin TL ile ödüllendirildi.
Anadolu Grubuİcra Başkanı Burak Başarır, gençlere yapılan yatırımların, gelecekiçin atılan en değerli adımlar olduğunu vurguladı. Başarır, “Anadolu Grubu’nun yenilikçi ve girişimci ruhunun enönemli simgelerinden biri olan inovasyon programımız Bi-Fikir’de hem grupçalışanlarımızın hem de üniversiteli gençlerimizin fikirleriyle değer üretmeyedevam ediyoruz. 6 yıl önce programımızın üniversite öğrencilerine açılmasıyla başlayanBi-Fikir KAP, gençlerden büyük ilgi görüyor. Sadece bu yıl 530 proje önerisigeldi. Ortak aklımıza katılan her fikre, her projeye büyük değer veriyoruz.Anadolu Grubu olarak geleceğimiz için üretmeye ve bu konuda gençlerimizi de teşviketmeye devam edeceğiz” diye konuştu.
6 yılda 1604 proje başvurusu geldi
Bi-Fikir KAP’a 6 yılda, Türkiye’deki 194 üniversitenin353 bölümünde okuyan öğrencilerden toplamda 1604 proje önerisi geldi. Programakatılan 10 öğrenci grupta staj ve işe alım fırsatı yakalarken, 9 proje deuygulamaya alındı. Programa bu yıl üniversiteöğrencilerinden 530 öneri geldi. Üniversite öğrencilerinin fikirleri www.kap.bi-fikir.com adresi üzerinden toplandı. Anadolu Grubu şirketlerinin projeler ile ilgili görüşlerialınarak yarı finale yükselen 20 proje arasından seçilen 10 proje önerisi inovasyonkampına katılmaya hak kazandı. İnovasyon kampı kapsamında, ilgili projelerinekip üyelerine, müşteri analizi, fikir hayata geçirme, pazarlama veprototipleme konularında eğitimler verildi. Seçilen projeler için, ilgilişirketlerden konusunda uzman mentorlar atandı. Bu sürecin ardından 10 ekip, Bi-FikirKAP finalinde yarışmaya hak kazandı. Finalde gerçekleştirilen sunumlarsonrasında, Anadolu Grubu şirketlerinden jüri üyelerinin değerlendirmeleri sonucuen başarılı üç proje belirlendi.
Anadolu Grubu Hakkında
Anadolu Grubu, “Anadolu’yu dünyaya, dünyayı Anadolu’yabağlayan yıldız” olma vizyonuyla bugün 20 ülkede, 80’den fazla şirketi, 90’danfazla üretim tesisi, 6 Ar-Ge merkezi ve 100.000 çalışanı ile faaliyetlerinibira, meşrubat, perakende, tarım, otomotiv, kırtasiye ve enerji olmak üzere 7sektörde sürdürüyor. 1950 yılında Yazıcı ve Özilhan aileleri tarafından kurulanGrup, hem rakamsal verileri ve üretim gücü hem de geliştirdiği ve içinde yeraldığı projelerle Türkiye ekonomisinin en büyük itici güçlerinden birikonumundadır. AB InBev, The Coca-Cola Company,Faber-Castell, Isuzu, Kia, Honda, Honda Marine, Kohler, Johns HopkinsMedicine gibi alanlarında dünyanın önde gelen isimleri olan markalarla veşirketlerle kurduğu ortaklıklarla çok uluslu ve girişimci bir grup olma misyonudoğrultusunda hareket ediyor. Grubun 2023 yılı cirosu 375,6 milyar TL olarakgerçekleşirken, toplam aktif büyüklüğü 391,8 milyar TL oldu.
Çevresel, sosyal ve kurumsal yönetişim kapsamındakiçalışmalarını, Anadolu’dan Yarınlara sürdürülebilirlik stratejisi ile Doğanın,İşin ve İnsanın “yarını” değer alanlarında yönetiyor. Sosyal sorumlulukanlayışı çerçevesinde tarım, eğitim, sağlık, spor, kültür-sanat ve turizm gibipek çok alanda çalışmalar yapan Grup, sosyal kuruluşları Anadolu Vakfı, AnadoluSağlık Merkezi Hastanesi ve Anadolu Efes Spor Kulübü ile topluma katkılarınıduyarlılıkla gerçekleştiriyor.
Global markalar ve çok uluslu şirketlerle ortaklıkkültürü, markalı tüketici ürünlerindeki uzmanlığı, geniş bir coğrafyada güçlübir bölgesel oyuncu olarak sahip olduğu deneyim ve güçlü kurumsal yönetimanlayışıyla, Anadolu Grubu faaliyette bulunduğu her alanda sürdürülebilir biranlayışla değer katarak hızlı ve sağlıklı büyümesini devam ettiriyor.
Etkinliğe, Anadolu Grubu üst yönetimi, üniversiteöğrencileri ve mentorlar katıldı. Etkinlikte, yarı finali başarıylatamamlayarak finale kalan 10 projenin sunumu yapıldı. Bu yılın birincisi Migrosile eşleştirilen Akıllı şef, ikincisi Anadolu Isuzu ile eşleştirilen AGCharge,üçüncüsü Anadolu Efes ve Migros ile eşleştirilen Enature oldu. Birinci 60 bin TL,ikinci 40 bin TL ve üçüncü 30 bin TL ile ödüllendirildi.
Anadolu Grubuİcra Başkanı Burak Başarır, gençlere yapılan yatırımların, gelecekiçin atılan en değerli adımlar olduğunu vurguladı. Başarır, “Anadolu Grubu’nun yenilikçi ve girişimci ruhunun enönemli simgelerinden biri olan inovasyon programımız Bi-Fikir’de hem grupçalışanlarımızın hem de üniversiteli gençlerimizin fikirleriyle değer üretmeyedevam ediyoruz. 6 yıl önce programımızın üniversite öğrencilerine açılmasıyla başlayanBi-Fikir KAP, gençlerden büyük ilgi görüyor. Sadece bu yıl 530 proje önerisigeldi. Ortak aklımıza katılan her fikre, her projeye büyük değer veriyoruz.Anadolu Grubu olarak geleceğimiz için üretmeye ve bu konuda gençlerimizi de teşviketmeye devam edeceğiz” diye konuştu.
6 yılda 1604 proje başvurusu geldi
Bi-Fikir KAP’a 6 yılda, Türkiye’deki 194 üniversitenin353 bölümünde okuyan öğrencilerden toplamda 1604 proje önerisi geldi. Programakatılan 10 öğrenci grupta staj ve işe alım fırsatı yakalarken, 9 proje deuygulamaya alındı. Programa bu yıl üniversiteöğrencilerinden 530 öneri geldi. Üniversite öğrencilerinin fikirleri www.kap.bi-fikir.com adresi üzerinden toplandı. Anadolu Grubu şirketlerinin projeler ile ilgili görüşlerialınarak yarı finale yükselen 20 proje arasından seçilen 10 proje önerisi inovasyonkampına katılmaya hak kazandı. İnovasyon kampı kapsamında, ilgili projelerinekip üyelerine, müşteri analizi, fikir hayata geçirme, pazarlama veprototipleme konularında eğitimler verildi. Seçilen projeler için, ilgilişirketlerden konusunda uzman mentorlar atandı. Bu sürecin ardından 10 ekip, Bi-FikirKAP finalinde yarışmaya hak kazandı. Finalde gerçekleştirilen sunumlarsonrasında, Anadolu Grubu şirketlerinden jüri üyelerinin değerlendirmeleri sonucuen başarılı üç proje belirlendi.
Anadolu Grubu Hakkında
Anadolu Grubu, “Anadolu’yu dünyaya, dünyayı Anadolu’yabağlayan yıldız” olma vizyonuyla bugün 20 ülkede, 80’den fazla şirketi, 90’danfazla üretim tesisi, 6 Ar-Ge merkezi ve 100.000 çalışanı ile faaliyetlerinibira, meşrubat, perakende, tarım, otomotiv, kırtasiye ve enerji olmak üzere 7sektörde sürdürüyor. 1950 yılında Yazıcı ve Özilhan aileleri tarafından kurulanGrup, hem rakamsal verileri ve üretim gücü hem de geliştirdiği ve içinde yeraldığı projelerle Türkiye ekonomisinin en büyük itici güçlerinden birikonumundadır. AB InBev, The Coca-Cola Company,Faber-Castell, Isuzu, Kia, Honda, Honda Marine, Kohler, Johns HopkinsMedicine gibi alanlarında dünyanın önde gelen isimleri olan markalarla veşirketlerle kurduğu ortaklıklarla çok uluslu ve girişimci bir grup olma misyonudoğrultusunda hareket ediyor. Grubun 2023 yılı cirosu 375,6 milyar TL olarakgerçekleşirken, toplam aktif büyüklüğü 391,8 milyar TL oldu.
Çevresel, sosyal ve kurumsal yönetişim kapsamındakiçalışmalarını, Anadolu’dan Yarınlara sürdürülebilirlik stratejisi ile Doğanın,İşin ve İnsanın “yarını” değer alanlarında yönetiyor. Sosyal sorumlulukanlayışı çerçevesinde tarım, eğitim, sağlık, spor, kültür-sanat ve turizm gibipek çok alanda çalışmalar yapan Grup, sosyal kuruluşları Anadolu Vakfı, AnadoluSağlık Merkezi Hastanesi ve Anadolu Efes Spor Kulübü ile topluma katkılarınıduyarlılıkla gerçekleştiriyor.
Global markalar ve çok uluslu şirketlerle ortaklıkkültürü, markalı tüketici ürünlerindeki uzmanlığı, geniş bir coğrafyada güçlübir bölgesel oyuncu olarak sahip olduğu deneyim ve güçlü kurumsal yönetimanlayışıyla, Anadolu Grubu faaliyette bulunduğu her alanda sürdürülebilir biranlayışla değer katarak hızlı ve sağlıklı büyümesini devam ettiriyor.
FACEBOOK YORUMLAR