MODA DİJİTAL SANAT İLE BULUŞUYOR

2-5 Mayıs tarihleri arasında dördüncü edisyonu gerçekleşecek olan İstanbul Dijital Sanat Festivali’nde moda, dijital sanat ile buluşacak. T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığının desteği ile AKM’de düzenlenecek festivalin ilk kez hazırlanan moda bölümünde sanatseverler, yapay zekanın tasarladığı desenlere ve bu desenlerin dijital dönüşümlerine tanıklık edecekler.

MODA DİJİTAL SANAT İLE BULUŞUYOR
07 Nisan 2024 - 17:54

Türkiye’nin uluslararası düzenlenen ilk ve tek dijital sanat festivali olan İstanbul Dijital Sanat Festivali, dördüncü edisyonunda, yine ilklere imza atacak.

Pasha Bank ana sponsorluğunda, Mezo Dijital tarafından 2-5 Mayıs tarihleri arasında AKM’de gerçekleşecek olan festivalde moda, dijital sanat ile buluşacak ve yapay zeka tarafından desenler tasarlanacak.

Niyazi Erdoğan’ın küratörlüğünde hazırlanan moda bölümünde; Arzu Kaprol, EzraTuba, Kerim Dündar -YAZAKA, Kıvanç Aykan ve Azerbaycan’ın ilk yapay zeka tasarımcısı Shusha yer alacak.

Tasarımcıların moda ve dijital tasarım bağlamında üretkenliklerini gözler önüne sereceği festivalin bu bölümünde, modanın dijital algı üzerinden gerçeklik arayışına nasıl bir vizyon kazandırdığı sorusuna yanıtlar aranacak.

Ziyaretçileri çok farklı dünyalara götürecek olan festivalin moda bölümünde, Bediz Yıldırım moderatörlüğünde ‘Moda & Tasarımın Değişen Kimliği Dün & Bugün & Yarın’ ve ‘Moda & Tasarımda Yeni Mecralar & İletişim’ adlı iki seminer gerçekleştirilecek.

Festivalin sponsorları arasında Anadolu Ajansı, Turkish Airlines, Turk Telekom, İTÜ, Bahçeşehir Koleji,Tosyalı Holding, Sofitel İstanbul, DİSAD, ON TV, ARTtv, Power App, FH İletişim, Adintrection, Gauss, Narbulut, Renosans, Meta Yapı, Sustainable, Meet, Radiance VR, Unemeta, Unfocus ve Daima İstif Makinaları yer alıyor.

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum