LA LORRAINE TÜRKİYE'DEN ÇOCUKLARA KAMPANYA
Unlu mamüller sektörünün lider markası La Lorraine, Dünya Donut Günü kapsamında hayata geçirdiği kampanya ile YemekSepeti Market alışverişlerinden elde edilecek tüm geliri Koruncuk Vakfı’na aktararak çocuklara destek oluyor.
85 yılı aşkın tecrübesiyle unlu mamüller sektörünün lider markası La Lorraine, Dünya Donut Günü kapsamında Koruncuk Vakfı ile birlikte anlamlı bir kampanyaya imza atıyor.
Her yıl Haziran ayının ilk Cuma günü gerçekleşen ve bu yıl 7 Haziran Cuma günü kutlanacak olan Dünya Donut Günü’nde, YemekSepeti Market üzerinden satışı gerçekleşecek La Lorraine Bakery Group markalarından Donut Worry Be Happy donut’larından elde edilecek tüm gelir ile Koruncuk Vakfı’na destek sağlanıyor.
Gerçek Belçika çikolatalı dolgusundan, çilek sos dolgusuna, yapay tatlandırı içermeyen çilekli kaplamalardan, kabarık hamurunu renklendiren rengarenk süslemelere kadar çok çeşitli tariflerle hazırlanan ve yapay renklendirici içermeyen Donut Worry Be Happy donut’ları deneyimleyenlere unutulmaz bir tatlı şöleni yaşatıyor. Birbirinden lezzetli donut’larını YemekSepeti Market üzerinden sepetinize ekleyerek siz de daha çok çocuğa katkı sağlanmasına ortak olabilirsiniz.
La Lorraine Hakkında:
Hotel, Restoran, Cafe noktalarının yanı sıra perakende zincir market gibi birçok farklı profildeki 7.500’den fazla satış noktasında tüketicilerine ulaşan La Lorraine, 2014 yılında Türkiye pazarına giriş yapmış ve stratejik bir pazar olarak Türkiye’ye verdiği önem neticesinde 13. üretim tesisini Türkiye’de Manisa’da hayata geçirmiştir.
FACEBOOK YORUMLAR