İK UYUMLU ÇÖZÜMLER ZİRVESİ

DIVISIONARY zirvesinde, UyumHRM ile İK’nın uçtan uca dijital dönüşümü anlatıldı.İK’nın Dilinden Anlayan Uyumlu Çözümler Zirvesine, İnsan Kaynakları Yöneticileri yoğun ilgi gösterdi.

İK UYUMLU ÇÖZÜMLER ZİRVESİ
21 Ekim 2022 - 17:44
 Uyumsoft Bilgi Sistemleri ve Teknolojileri AŞ Müşteri İlişkileri Direktörlüğü’nün ev sahipliğinde, “DIVISIONARY, İK’nın Dilinden Anlayan Uyumlu Çözümler” Zirvesi, serinin 3.’cü toplantısı olarak 20 Ekim 2022 tarihinde Sofitel İstanbul Taksim’de gerçekleşti.

Firmaların dijital dönüşüm yolculuklarında, iş birimlerinin önemi ve gelecek vizyonlarının değerlendirildiği toplantıda, insan kaynakları yönetimi süreçlerindeki teknolojik gelişmeler masaya yatırıldı. Uyumsoft’un müşterilerine, UyumHRM ile insan kaynaklarının uçtan uca dijital dönüşüm süreçleri anlatıldı. Yerli ve global firmalardan insan kaynakları yöneticilerinin yoğun ilgi gösterdiği ve interaktif geçen zirve sırasında, temel ve ileri insan kaynakları uygulamalarında ürünün kabiliyetleri hakkında detaylı bilgiler aktarıldı.

 
İK yöneticileri, sürdürülebilirlikte kilit rol oynuyor
 
Zirvenin  açılış mohuşmasını yapan Uyumsoft Müşteri İlişkileri Yöneticisi Muhammet Ali Portakal'ın yanısıra, Uyumsoft Kurumsal Hizmetler Genel Müdürü Özkan Metin ve Müşteri İlişkileri Direktörü Abdullah Murat da birer konuşma yaptı.

Uyumsoft ekibinden; Raporlama ve Destek Süreçleri Yöneticisi Fazlı Akça, Bordro İdari İşler Modülleri hakkında; UyumHRM Satış Yöneticisi Ferhat Zengin, organizasyon ve İK planlaması hakkında bilgiler verdi.

Seçme ve yerleştirme, eğitim yönetimi, performans yönetimi, iş değerleme ve ücret sistemi, kariyer ve yetenek yönetimi, self servis çalışan sayfası ve Dijital Damga hakkında bilgilendirme yaparken; Mobil Uygulama Geliştirme Yöneticisi Sinan Demir ise, mobil erp hakkında katılımcılara bilgiler sundu.

Daha sonra, İK Yazılım Uzmanı Zeynep Betül Üzüm, eğitim modülü ile ilgili konuştu. İş Geliştirme Yöneticisi Özhan Kadaifçioğlu tam teşvik hakkında açıklamalarda bulunurken, Müşteri İlişkileri Yöneticisi Kerim Şahin, Müşteri İlişkileri Yöneticisi Volkan Çevik, Yazılım Ar-Ge Yöneticisi Bülent Sarı’nın da aralarında bulunduğu Uyumsoft ekipleri, zirveye katılan İK yöneticilerine ürün hakkında çeşitli bilgiler verdiler.

Pandemiyle birlikte iş yaşamında radikal değişikliklerin olduğuna değinilen toplantıda, gerek mevcut iş kaynağının işletmede kalması, gerekse ihtiyaç duyulan departmanlara yeni insan kaynaklarının kazandırılması konusunda sunumlar yapıldı. Ayrıca, işletmelerin sürdürülebilirliğinde, insan kaynakları yöneticilerinin ve İK departmanlarının kilit rol oynayarak stratejik bir konumda olduğuna dikkat çekildi.


              

 

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum