FİRMALAR SOSYAL MEDYAYI YANLIŞ KULLANARAK MÜŞTERİ KAYBEDİYOR
Sosyal Medya ve İletişim Uzmanı Fikret Bekmezci, özellikle kurumsal markaların yanlış ve eksik sosyal medya kullanımı nedeniyle müşteri kaybettiklerini dile getirdi.
10 Ocak 2024 - 18:18
Günümüzde neredeyse herkesin bir hesabının bulunduğu sosyal medya ağları artık
sosyalleşmek ve iletişim kurmaktan öte geçerek marka ve şirketler için hayati önem taşır
hale geldi.
Markaların gerek yeni müşteri bulmak gerekse mevcut potansiyellerini korumak
için doğru sosyal medya kullanımının önemine dikkat çeken Fikret Bekmezci, önemli tüyolar verdi.
Sosyal medya dilinin farklılığına ve karşıdaki üzerinde bıraktığı etkiye dikkat çeken Bekmezci; "Burada yapacağınız her hata size müşteri kaybı, doğru iletişim stratejileri ve yöntemleri ise yeni müşteriler olarak geri dönüyor. Buradaki en önemli etkilerin başında müşteriyle birebir iletişim geliyor. Bu iletişim yönteminde samimiyet ve netlik çok önemli. Sosyal medyada asla otomatik mesaj kullanmayın. Müşterilerinize isimleriyle hitap edin ve mutlaka ilgili emojileri kullanın" dedi.
sosyalleşmek ve iletişim kurmaktan öte geçerek marka ve şirketler için hayati önem taşır
hale geldi.
Markaların gerek yeni müşteri bulmak gerekse mevcut potansiyellerini korumak
için doğru sosyal medya kullanımının önemine dikkat çeken Fikret Bekmezci, önemli tüyolar verdi.
Sosyal medya dilinin farklılığına ve karşıdaki üzerinde bıraktığı etkiye dikkat çeken Bekmezci; "Burada yapacağınız her hata size müşteri kaybı, doğru iletişim stratejileri ve yöntemleri ise yeni müşteriler olarak geri dönüyor. Buradaki en önemli etkilerin başında müşteriyle birebir iletişim geliyor. Bu iletişim yönteminde samimiyet ve netlik çok önemli. Sosyal medyada asla otomatik mesaj kullanmayın. Müşterilerinize isimleriyle hitap edin ve mutlaka ilgili emojileri kullanın" dedi.
FACEBOOK YORUMLAR