DİJİTAL MAĞAZALARIN CİRO BEKLENTİSİ 10 MİLYAR LİRA
Kasım ayını oldukça yoğun geçiren e-ticaret sektörü, yılın en uzun gecesinin yaşanacağı 21 Aralık’taki 2022’nin son alışveriş festivaline hazırlanıyor.
Bekarlar Günü, Efsane Cuma, Siber Pazartesi adı altında düzenlenen kampanyalarla Kasım ayında yüzde 150’yi aşkın ciro artışı gerçekleştiren e-ticaret sektörünün, Aralık ayındaki yoğun satışlarla 2022’yi de rekorla uğurlayacağını bildirildi.
Ticaret çevreleri Aralık ayının Kasım’dan sonra internetten en fazla işlemin yapıldığı ikinci ay olduğunu vurgulayıp,"Türkiye Bilişim Sanayicileri Derneği (TÜBİSAD) verilerine göre yılbaşı alışverişlerinin e-ticaretteki payı çok yüksek. 21 Aralık’taki indirimler, uygun fiyatlı yılbaşı hediyeleri almak için bir fırsat olacak. Dijital piyasalarda şu anda ‘Yılın En Uzun Gecesi’ adı altında çok sayıda kampanya yapılıyor. Elektronikten, modaya, kozmetikten market ürünlerine kadar binlerce üründe yılın en uzun gecesinde sürpriz indirimler yapılacak.” dediler.
Aralık’ın turizm sektörü açısından da önemli bir ay olduğuna dikkat çekilerek, kış turizmine ek olarak yaz aylarına yönelik erken rezervasyon satışları Aralık’ta çok yoğun olacağı vurgulandı.
21 Aralık’a özel otel konaklaması ve tur satışlarında da indirime gideceğini belirten e ticaret çevreleri, bütçeye uygun tatil için 21 Aralık kampanyaları mutlaka takip edilmesi gerektiğini belirttiler.
Alışverişlerin para iadeli siteler üzerinden yapılması halinde ekstra kazançlar sağlamanın mümkün olduğunu da belirten sektön yetkilileri 21 Aralık cirosunun 10 milyar TL’ye ulaşmasının beklendiğini ifade ettiler.
FACEBOOK YORUMLAR