CBME TÜRKİYE 11 ARALIK'TA 42. KEZ KAPILARINI AÇIYOR
Her yıl uluslararası anne, bebek ve çocuk ürünleri sektörünü İstanbul Fuar Merkezi’nde buluşturan CBME Türkiye, 1.000’den fazla markanın katılımıyla 11 Aralık 2024 Çarşamba günü kapılarını 42. kez açıyor.
08 Aralık 2024 - 18:02 - Güncelleme: 08 Aralık 2024 - 19:28
CBME Türkiye olarak OrtaDoğu, Balkanlar ve Kuzey Afrika ile Rusya-BDT bölgelerindeki bebek ve çocukürünlerine dair sektör ihtiyaçlarını, 30 yılı aşkın süredir başarıyla karşıladıklarını vurgulayan Fuar Direktörü Hatice Dinçer, “120’den fazla ülkeden perakendeciler, büyük mağazalar, e-ticaret siteleri, toptancılar, üreticiler, marka sahipleri,
tedarikçiler, satın alma ofisleri ve ithalatçılar ile distribütörleri ağırlayacak olan CBME Türkiye’de, dört gün boyunca yaklaşık 650 milyon liralık bir sektörel ticaretin gerçekleşmesini bekliyoruz” dedi.
CBME Türkiye’nin sadece bir ticaret platformu ve sergileme alanı olmadığını da ifade eden Dinçer, fuar süresince düzenlenen konferans, seminer ve etkinliklerle, sektörün geleceğine ilham olmayı sürdüreceklerini vurguladı.
Sektörüne ticari canlılık katacak CBME Türkiye’nin her yeni buluşmada katılımcı ve ziyaretçileri için eşsiz ticaret fırsatları sunduğunu vurgulayan Fuar Direktörü Hatice Dinçer, “11 Aralık’ta 42. kez kapılarını açacak olan CBME Türkiye’ye Ortadoğu, Balkanlar ve BDT ülkelerinden alım heyetleri gelecek.
Ayrıca fuar katılımcılarımız ile farklı ülkelerden büyük alıcılar arasında B2B görüşmeler koordine ediyoruz. Bu sayede üretici firmalarımız, CBME Türkiye’de büyük ölçekli siparişler alma şansı bulurken, yeni işbirliği ve ticaret anlaşmalarına da imza atabilecek” dedi.
CBME Türkiye olarak sektörün yeni girişimlerini de desteklediklerini vurgulayan Dinçer, bu kapsamda fuar alanında Start-Up’lara özel bir alan ayırdıklarını söyledi.
İhracat Fırsatları, Trendler, Sürdürülebilirlik ve E-Ticaret Konuşulacak CBME Türkiye’de anne ve hamilelik ürünlerinden yenidoğan, bebek ve genç modasına, bebek taşıma ve güvenlik araçlarından beslenme ve bakım ürünlerine, ev tekstilinden aksesuarlara kadar binlerce ürün bir arada sergilenirken, fuar, sektörün tüm paydaşlarına yönelik ilham verici sunumlara da ev sahipliği yapılor.
CBME Türkiye 2024’ün seminer programının genişlediği bilgisini paylaşan Dinçer, “Yeni hayata geçirdiğimiz Women in Charge projemiz kapsamında sektördeki kadınların sesi olmak adına, fuarda özel bir alan oluşturduk. Fuarın ilk günü anne, bebek ve çocuk ürünleri sektöründe Afrika kıtasına ihracat fırsatları seminerimiz ile CBME China ekibimiz tarafından Uzakdoğu pazarına dair paylaşımlar olacak. 12 Aralık Perşembe günü, artık geleneksel hale gelen WGSN Trend Seminerleri’nde 2025 bebek ve çocuk giyimini etkileyen makro faktörler ile renk, desen, kumaş, giyim ve aksesuar ürünleri hakkında ipuçları anlatılacak. 13 Aralık tarihli E-Ticaret & E-İhracat Günü’nde ise dijital pazarlama ve satışın püf noktaları konuşulacak” dedi.
tedarikçiler, satın alma ofisleri ve ithalatçılar ile distribütörleri ağırlayacak olan CBME Türkiye’de, dört gün boyunca yaklaşık 650 milyon liralık bir sektörel ticaretin gerçekleşmesini bekliyoruz” dedi.
CBME Türkiye’nin sadece bir ticaret platformu ve sergileme alanı olmadığını da ifade eden Dinçer, fuar süresince düzenlenen konferans, seminer ve etkinliklerle, sektörün geleceğine ilham olmayı sürdüreceklerini vurguladı.
Sektörüne ticari canlılık katacak CBME Türkiye’nin her yeni buluşmada katılımcı ve ziyaretçileri için eşsiz ticaret fırsatları sunduğunu vurgulayan Fuar Direktörü Hatice Dinçer, “11 Aralık’ta 42. kez kapılarını açacak olan CBME Türkiye’ye Ortadoğu, Balkanlar ve BDT ülkelerinden alım heyetleri gelecek.
Ayrıca fuar katılımcılarımız ile farklı ülkelerden büyük alıcılar arasında B2B görüşmeler koordine ediyoruz. Bu sayede üretici firmalarımız, CBME Türkiye’de büyük ölçekli siparişler alma şansı bulurken, yeni işbirliği ve ticaret anlaşmalarına da imza atabilecek” dedi.
CBME Türkiye olarak sektörün yeni girişimlerini de desteklediklerini vurgulayan Dinçer, bu kapsamda fuar alanında Start-Up’lara özel bir alan ayırdıklarını söyledi.
İhracat Fırsatları, Trendler, Sürdürülebilirlik ve E-Ticaret Konuşulacak CBME Türkiye’de anne ve hamilelik ürünlerinden yenidoğan, bebek ve genç modasına, bebek taşıma ve güvenlik araçlarından beslenme ve bakım ürünlerine, ev tekstilinden aksesuarlara kadar binlerce ürün bir arada sergilenirken, fuar, sektörün tüm paydaşlarına yönelik ilham verici sunumlara da ev sahipliği yapılor.
CBME Türkiye 2024’ün seminer programının genişlediği bilgisini paylaşan Dinçer, “Yeni hayata geçirdiğimiz Women in Charge projemiz kapsamında sektördeki kadınların sesi olmak adına, fuarda özel bir alan oluşturduk. Fuarın ilk günü anne, bebek ve çocuk ürünleri sektöründe Afrika kıtasına ihracat fırsatları seminerimiz ile CBME China ekibimiz tarafından Uzakdoğu pazarına dair paylaşımlar olacak. 12 Aralık Perşembe günü, artık geleneksel hale gelen WGSN Trend Seminerleri’nde 2025 bebek ve çocuk giyimini etkileyen makro faktörler ile renk, desen, kumaş, giyim ve aksesuar ürünleri hakkında ipuçları anlatılacak. 13 Aralık tarihli E-Ticaret & E-İhracat Günü’nde ise dijital pazarlama ve satışın püf noktaları konuşulacak” dedi.
FACEBOOK YORUMLAR