BEŞİKTAŞ BELEDİYESİ'NDEN SUSUZLUĞA KARŞI FARKINDALIK KAMPANYASI
Beşiktaş Belediyesi, son zamanlarda barajlardaki doluluk oranının azalması ve olası yaşanabilecek su krizine dikkat çekmek amacıyla bir farkındalık çalışması gerçekleştirdi.
14 Mart 2023 - 16:23
2019-2023 Strateji Planını Birleşmiş Milletlerin sürdürülebilirlik hedefleriyle
uyumlu bir şekilde geliştiren Beşiktaş Belediyesi, olası su krizi sorununa dikkat
çekmek adına billboardlarda, LED ekranlarda ve Beşiktaş’ta tüm açık alanlarda
konuyla ilgili paylaşımlar yapıp kentin kalabalık caddelerine pankartlar astı.
Bunun yanı sıra belediye sosyal medya hesaplarından #BeşiktaştaSuyumuzuKoru başlığı ile dijital farkındalık kampanyası da başlattı. Proje kapsamında billboardlar da ve sosyal medya paylaşımlarında “Ne kadar suyumuz kaldı?” sorusuyla QR kod yönlendirmesi yapıldı. Semt sakinlerinin okutmakta olduğu QR kod, İSKİ’nin doluluk ekranını gösteren tabloyu gösteriyor. Beşiktaş Belediyesi’nin günden güne büyük bir tehdit haline gelen su
krizi hakkında semt sakinlerine önemli bir hatırlatma sağlayan projesi tasarruf çağrısını da içeriyor.
Çevre duyarlılığıyla tanınan Beşiktaş Belediye Başkanı Rıza Akpolat konuya
ilişkin yaptığı açıklamada: “Son zamanlarda kritik bir konuya dönüşen ve küresel
iklim değişikliğinin sonuçlarından birisi olan kuraklık tehlikesiyle karşı karşıyayız.
Bugünlerde barajlardaki su miktarının az olması ve olası yaşanabilecek su krizi
problemi farkındalık yaratılması gereken konulardan birisi haline gelmiştir.
Umarım hayata geçirdiğimiz bu proje, konuyla ilgili duyarlılığın gelişmesine katkı
sağlar.” dedi.
#BeşiktaştaSuyumuzuKoru kampanyası Machina Creative Thinking Office
tarafından Beşiktaş Belediyesi için tasarlandı.
Marka Temsilcisi: Rıza Akpolat – T.C Beşiktaş Belediye Başkanı
Kurumsal İletişim: Arzu Pazarcıklı – Fatih Mangal T.C. Beşiktaş Belediyesi
Kampanya Stratejisi: Evren Barış Yavuz – Çağdaş Yıldız / Machina Creative Thinking Office
Müşteri İlişkileri: Selin Yurtsever / Machina Creative Thinking Office
Art Direktör: Ecem Okurlar / Machina Creative Thinking Office
uyumlu bir şekilde geliştiren Beşiktaş Belediyesi, olası su krizi sorununa dikkat
çekmek adına billboardlarda, LED ekranlarda ve Beşiktaş’ta tüm açık alanlarda
konuyla ilgili paylaşımlar yapıp kentin kalabalık caddelerine pankartlar astı.
Bunun yanı sıra belediye sosyal medya hesaplarından #BeşiktaştaSuyumuzuKoru başlığı ile dijital farkındalık kampanyası da başlattı. Proje kapsamında billboardlar da ve sosyal medya paylaşımlarında “Ne kadar suyumuz kaldı?” sorusuyla QR kod yönlendirmesi yapıldı. Semt sakinlerinin okutmakta olduğu QR kod, İSKİ’nin doluluk ekranını gösteren tabloyu gösteriyor. Beşiktaş Belediyesi’nin günden güne büyük bir tehdit haline gelen su
krizi hakkında semt sakinlerine önemli bir hatırlatma sağlayan projesi tasarruf çağrısını da içeriyor.
Çevre duyarlılığıyla tanınan Beşiktaş Belediye Başkanı Rıza Akpolat konuya
ilişkin yaptığı açıklamada: “Son zamanlarda kritik bir konuya dönüşen ve küresel
iklim değişikliğinin sonuçlarından birisi olan kuraklık tehlikesiyle karşı karşıyayız.
Bugünlerde barajlardaki su miktarının az olması ve olası yaşanabilecek su krizi
problemi farkındalık yaratılması gereken konulardan birisi haline gelmiştir.
Umarım hayata geçirdiğimiz bu proje, konuyla ilgili duyarlılığın gelişmesine katkı
sağlar.” dedi.
#BeşiktaştaSuyumuzuKoru kampanyası Machina Creative Thinking Office
tarafından Beşiktaş Belediyesi için tasarlandı.
Marka Temsilcisi: Rıza Akpolat – T.C Beşiktaş Belediye Başkanı
Kurumsal İletişim: Arzu Pazarcıklı – Fatih Mangal T.C. Beşiktaş Belediyesi
Kampanya Stratejisi: Evren Barış Yavuz – Çağdaş Yıldız / Machina Creative Thinking Office
Müşteri İlişkileri: Selin Yurtsever / Machina Creative Thinking Office
Art Direktör: Ecem Okurlar / Machina Creative Thinking Office
FACEBOOK YORUMLAR