AVOLTA'NIN ANTALYA TANITIM KAMPANYASI'NA ULUSLARARASI ÖDÜL

70 ülkede faaliyet gösteren seyahat perakendecisi Avolta’nın Antalya havalimanı için gerçekleştirdiği tanıtım kampanyası uluslararası ödül aldı. Avolta, Antalya havalimanının yanı sıra Sabiha Gökçen, Çukurova, Kayseri ve Zafer havalimanlarında da hizmet veriyor.

AVOLTA'NIN ANTALYA TANITIM KAMPANYASI'NA ULUSLARARASI ÖDÜL
27 Mart 2025 - 16:18

Dünyanın önde gelen seyahat perakende ve yiyecek-içecek şirketi Avolta, Antalya Havalimanı için hazırladığı “I Love Antalya” tanıtım kampanyasıyla The Moodies 2024 En İyi Kampanya Perakendeci ödülüne layık görüldü. 2024 yılında 11. kez verilen Uluslararası Moodies Ödülleri, dünyanın ilk havalimanı özel ödülü olarak, cesur, yenilikçi ve yaratıcılığı öne çıkaran kampanyalara veriliyor.

Avolta, “I love Antalya” kampanyası ile geleneksel mirası modernizm ile harmanlayarak benzersiz bir seyahat deneyimi yaratan Antalya ve Türkiye'nin zengin kültürünü kutladı. Kampanyada Akdeniz bölgesinin zengin geleneklerinden esinlenen dekoratif sanatlar gibi otantik unsurlar kullanılarak, bölgesel Yörük kültürünün miras ve gelenekleri de ele alındı.

I love Antalya” kampanyasının bir parçası olarak Avolta, bölgenin ruhunu yansıtan özel ürünler tasarladı. Canlı Akdeniz renk paletinden ve Yörük kültüründen ilham alan koleksiyonda kahve fincanları, hediyelik eşyalar ve yerel olarak üretilen tekstil ürünleri de yer aldı.

Avolta, zengin yerel mirasa atıfta bulunarak, Antalya Havalimanı mağazalarında Anadolu halı desenleri ve hayat ağacı sembolleriyle süslenmiş el yapımı ürünler sundu. Kampanya yaz sezonu boyunca devam etti ve Antalya Havalimanı'nda canlı, festival benzeri bir atmosfer yarattı. Ziyaretçiler DJ performansları, geleneksel halk dansları ve yerel lezzetlerin tadını çıkardı.

Kampanya ile ilgili değerlendirmelerde bulunan Avolta Türkiye Genel Müdürü Cengiz İman"Türkiye, Avolta’nın en önemli pazarları arasında yer alıyor. 'I Love Antalya' kampanyası bölgenin zanaatını, kültürünü, tarihini, mirasını, lezzetlerini ve geleneklerini sergileyerek Antalya ve Türkiye’nin tanıtımına katkı sağlayan özel bir proje oldu. Büyük ilgi gören ve binlerce kişiye ulaşan kampanyamızın başarısını bu ödülle taçlandırmak bizim için büyük bir mutluluk. Bu projede Antalya Havalimanı ile yakın iş birliği içinde çalıştık ve aldığımız olumlu müşteri geri dönüşlerinden son derece mutluyuz.” Dedi.

Avolta, Türkiye’de İstanbul Sabiha Gökçen, Çukurova, Kayseri, Zafer ve Antalya havalimanlarında da hizmet veriyor.

Avolta Hakkında

Avolta AG (SIX: AVOL) önde gelen bir küresel seyahat deneyimi oyuncusudur. Yolcuları stratejisinin merkezine koyan Avolta, seyahat perakendeciliği ile yiyecek ve içecek sektörlerini birleştirerek, yenilikçilikçi ve kusursuz işletimiyle yolcu deneyiminin her anını en üst düzeye çıkarır. Avolta, çeşitlendirilmiş hizmet kanalları, coğrafi kapsamı ve marka portföyüyle 70 ülkede ve 1.000 lokasyonda, gümrüksüz satış, yiyecek ve içecek ve kolaylık olmak üzere üç segmentte ve havaalanları, otoyollar, gemi seferleri, demiryolları, sınır mağazaları ve şehir merkezi gibi çeşitli kanallarda 5.100'den fazla satış noktasıyla faaliyet göstermektedir. Avolta'nın iş stratejisinin temel unsurlarından biri, şirketin sürdürülebilir ve karlı büyümesini hedeflerken aynı zamanda yüksek çevre yönetimi ve sosyal eşitlik standartlarını teşvik ederek yerel topluluklarda anlamlı bir etki yaratmaktır. Şirketin her yıl 2.3 milyar yolcuya ulaşması, kendini misafirlerine en üst düzeyde hizmet etmeye adamış 77.000 den fazla çalışanının gücünü pekiştirirken şirketin tüm paydaşlar için değer yaratmasını destekliyor.

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum